«Ανάσες» από τα τριήμερα

Παρά την οικονομική κρίση το Πήλιο φαίνεται να κρατά τα σκήπτρα της επισκεψιμότητας το τριήμερο της Αποκριάς και της Κ. Δευτέρας. Η πληρότητα είναι αρκετά υψηλή αγγίζοντας το 90% στα ορεινά, ενώ στο 95% έως και 100% είναι η πληρότητα στο Βόλο. Πολλές είναι οι κρατήσεις και για το επόμενο τριήμερο, της 25ης Μαρτίου. Οι ξενοδόχοι θα χαμογελάσουν, παρά το ότι ο τζίρος είναι αρκετά χαμηλότερος – υπολογίζεται κατά 30% – σε σχέση με τις προηγούμενες, καλές χρονιές.

Οι κρατήσεις αφορούν σε δύο διανυκτερεύσεις – Σάββατο και Κυριακή – αντί για τρεις τα προηγούμενα χρόνια. Αυτό σίγουρα σημαίνει απώλεια τζίρου για τους τουριστικούς επιχειρηματίες, ωστόσο για την κατάσταση που βρίσκεται η χώρα, το διήμερο της Αποκριάς είναι μία «ανάσα».

Οι περιοχές με τις μεγαλύτερες πληρότητες, όπως προκύπτουν από τις κρατήσεις, είναι η Πορταριά και η Μακρινίτσα, Μηλιές και Βυζίτσα για το Πήλιο και η πόλη του Βόλου. Πορταριά και Μακρινίτσα εμφανίζουν πληρότητα γύρω στο 90%-93% με τα μεγάλα και πολυτελή ξενοδοχεία να συγκεντρώνουν τον περισσότερο κόσμο. Γύρω στο 90% είναι η πληρότητα στις Μηλιές – Βυζίτσα και γύρω στο 60% είναι η πληρότητα στα Χάνια. Στο υπόλοιπο Πήλιο, κυρίως το Ανατολικό, η πληρότητα είναι πολύ χαμηλή. Στις παραλιακές δε περιοχές, η πλειοψηφία των ξενοδοχείων δεν έχει ανοίξει.

Στο 100% σχεδόν είναι η πληρότητα στην πόλη του Βόλου. Όλα τα ξενοδοχεία είναι γεμάτα. Οι αποκριάτικες εκδηλώσεις, η προβολή τους και μέσω του διαδικτύου, φαίνεται να αποτελούν το κίνητρο για πολλούς επισκέπτες.

«Παρ’ όλη την κρίση το Πήλιο, ο Βόλος αντέχει» τονίζει ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας κ. Κων. Λεβέντης. «Αρκετός κόσμος θα έρθει στην περιοχή και αυτό είναι πολύ ευχάριστο. Ο τζίρος, η κατανάλωση σε κάθε περίπτωση είναι μειωμένοι, υπολογίζουμε κατά 30%» προσθέτει. Οι τιμές έχουν μειωθεί και υπάρχουν και προσφορές» σημειώνει ο κ. Γιώργος Θεοδώρου, ξενοδόχος της Πορταριάς. «Αυτό που παρατηρείται είναι πληρότητα στα υψηλής κατηγορίας ξενοδοχεία, καθώς με τις προσφορές δίνεται η δυνατότητα στους επισκέπτες να μείνουν σε ένα καλό ξενοδοχείο χωρίς να πληρώσουν πολλά χρήματα» σημειώνει.

Οι επισκέπτες του τριημέρου προέρχονται κυρίως από την Αθήνα. Λιγότεροι από τη Βόρεια Ελλάδα. Όσον αφορά στο προφίλ, μεγάλος αριθμός κρατήσεων προέρχεται από οικογένειες. «Και αυτό είναι εντυπωσιακό, γιατί σίγουρα τα έξοδα για μία οικογένεια είναι περισσότερα, απ’ ό,τι για το ζευγάρι. Φυσικά γίνονται προσφορές όσον αφορά στα παιδιά» σημειώνει ο κ. Θεοδώρου.

«Οι εποχές έχουν αλλάξει. Η προβολή της περιοχής και των πλεονεκτημάτων πρέπει να γίνεται με διαφορετικό τρόπο. Όλοι οι εμπλεκόμενοι στον τουρισμό ήρθε η ώρα να αναθεωρήσουν τη στάση τους απέναντι στην τουριστική πολιτική» τονίζει ο κ. Λεβέντης.

Οι αποκριάτικες εκδηλώσεις είναι κίνητρο για πολλούς επισκέπτες. Αυτό δείχνει και η πληρότητα στα ξενοδοχεία του Βόλου. Το ζητούμενο ήταν οι εκδηλώσεις της Αποκριάς να ενισχύσουν τον τουρισμό και κατ’ επέκταση την τοπική οικονομία.

Ο δημοτικός σύμβουλος Βόλου από τη Μακρινίτσα, ο κ. Γιάννης Κερασιώτης, σημειώνει ότι η Μακρινίτσα είναι από τους πρώτους σε επιλογή προορισμούς. Προσθέτει πως παρά την κρίση, τα Σαββατοκύριακα γεμίζει από επισκέπτες, οι οποίοι όμως έχουν περιορισμένη κατανάλωση. «Δεν ψωνίζουν, όπως τα προηγούμενα χρόνια» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Κερασιώτης.

Γεμάτα αναμένεται να είναι τα ξενοδοχεία στις προαναφερόμενες περιοχές και το τριήμερο της 25ης Μαρτίου. Ήδη οι κρατήσεις είναι πολλές και αναμένονται και άλλες, της «τελευταίας στιγμής…» όπως επισημαίνουν ξενοδόχοι από το Πήλιο.

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *